W. Brytania: „Daily Mail” użył zwrotu sugerującego, że Sobibór był polskim obozem

Brytyjski dziennik „Daily Mail”, pisząc o odnalezieniu czterech metalowych tabliczek indentyfikacyjnych należących do dzieci zamordowanych w niemieckim nazistowskim obozie w Sobiborze, użył zwrotu sugerującego, że obóz należał do Polski.